Friday, October 8, 2010

Adik lelaki aku..

Hisyy! Ade adik sorang tapi macam sepuloh orang adik! Eh, lupe nak bg salam. Salam semua. Bengang tahap cipanzi taw sampai lupa nk intro. Haishh. Masalah aku kalau bukan makanan *eh2, aku mang selalu ade masalah dengan makanan taw* mesty dengan adik lelaki aku tuh. Ya ALLAH. Hanya Tuhan je yang tahu betape nakal-begik-degil-keras kepala nye adik aku tuh. Ishhhh! Apelahhh. 

Kalau mama ade lagi mesty mama susah hati dengan perangai dye yang tak berapa semenggah tu. Muhammad Irfan. Irfan tu memang nama yang keras ke? *Nyai dah sibuk nak tukar name adik aku* Katenye dulu nak letak nama adik aku Faiz tapi Amor Rizan kot kalo ta silap aku, yang suruh tukar nama sebab Faiz tu name anak kawan dia. *ingat-ingat lupe* MEmang dari kecik adik aku ni agresif n hyper. Kepala dah berjahit dik oiii, tak sedar-sedar diri lagi. HUHH.

Kalau bercakap pasal adik aku memang tak habis 7 hari 7 malam. Tapi3, dalam kenakalan dye yang terlampau dahsyat tuh, dye ni boleh jadi hero. Seminggu yang lepas kot, dye tangkap pencuri *darjah 6* kat kedai mainan. Wahhh! Part ni akak bangga kau jadi adik akak! *sape ta banggaa de adik superhero? HAHA* Tapi bila sebut part dye menyakitkan haty aku ni ha, memang bunga2 kebanggaan aku layu dari mekar. 

Nasib aku lah kan dapat adik yang macam tu. Mungkin ade hikmahnye. Satu-satunye adik aku yang arwah mama tinggalkan untuk aku. Jadi, perlulah aku menjaga dye dengan baek. *baik ke?* xD Irfan, Irfan, Irfan, moga-moga hati kau yang keras bak batu tu akan lembut satu hari nanty ye. Aminnn. 

♥syaza aqillah

3 comments:

:: m!3yr4h_nAnEA :: said...

sabor jep la yup...
heee :)

zazaw said...

HAHA. gile hero adik kau :)

♥-- emieysandra --♥ said...

amiin..
sabar la, n try to be a good sister okeyh!

~_^

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂