Wednesday, October 27, 2010

LIFE's GET HARD

Love your life. Aku suka tajuk yang aku cipta ni. *wah, masuk bakul angkat sendiri lahh* Yes. Even our life is getting hard, we can't give up. We have to move on to get a better life than before. Is my words correct? *cehhh.. saje test berspeaking* :D

Korang semua dapat ta ape aku cuba bagi tau kat sini? *macam ade org bace je. haha* Yelahh, even kita rase hidup kita ni dah terlampau susah dan dah tak mampu lagi nak diperbaiki, kite kena renungkan nasib orang lain. Hah, berita baru, gempa bumi di Indonesia, *lupa lah kat daerah mane. ngee~* kalau nak dibandingkan dengan masalah kita, memabg tak setanding dengan musibah yang diorang dapat tau.

Pada yang dah dapat hidup yang tak ade masalah tu, bersyukurlah. Yang masih dilanda masalah tu, kita harus sentiasa mencuba untuk menyelesaikannya. Memang lah susah. Dalam dunia ni mane ada benda senang. "Bukan senang nak senang, dan bukan susah nak susah" Betul tak? Entri kali ni lebih kepada diri aku. Yup. Aku akui yang aku memang banyak masalah. But, I was tring to finish up with a good road completion. (:

Dengan itu aku dapat menikmati hidup aku yang indah ni dengan sebaiknya. *bagi aku hidup ini indah. bukan indah water ok.* So, love your life.  And make your life full of colors. (:



♥syaza aqillah

2 comments:

Ahmad Shafiq Bin Othaman said...

betul tue, biar life kita nie penuh dengan warna-warni kan :)

Duniaku Syurgaku said...

haha. yup. thanx utk sokongn itu. (:

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂