Sunday, October 3, 2010

Selamat Hari Lahir, Nyai. (;

Allah selamatkan kamu, 
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan nyai ku sayang,
Allah selamatkan kamu...
Yeayyy! Selamat hari lahir yang ke 60, nyai! Semoga nyai dilimpahkan rezeki dan keberkatan dalam hidup. Kite sayang nyai! 

 *tu tu tu hadiah yang saye n makcik saye pergi cari satu ary. (;*

Nak taw tak ape? *Cakaplah nak!* xD Tadaaaaa~

 *Nokia 2330*

Makcik aku mang berniat nak bagi hp ni. Nenek aku kate hp nye yang lame sering kehabesan bateri, *klik klik klik bunyinye* kate nyaiku. xD Jadi tadi after hantar nyai gi umah cik zai, *mama damia* aku n makcik aq, pon g merayau cari kek, *gambar nyai n kek kat kamera mama mia. xD* dan juga hp. 2 jam jugak lah merayau area Puchong sampai Bandar Puteri. 


Balik tu, potong kek, n bagi hadiah.


 Nyai terkejut dapat hp baru. Nyai gembira. *sumpah aku senang melihat keceriaan di wajahmu nyai* (; 


Terima kasih nyai kerana jage aku dari kecil smpai mama meninggal sampailah sekarang. *sampai gemok. ngee~ xD*


Saya sayaaaaang nyai!


♥syaza aqillah

No comments:

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂