Wednesday, November 3, 2010

Detik demi Detik.

Salam semua pembaca setia. *wehh, jgn perasann tade pon pmbace setia* :D Hari ni saye punye entry bertajuk "Detik demi Detik"! Wow! Men'suspen'kan betol. agagaga. Entry ni bukan pasal keseraman, kengerian, ketakutan dan yang sewaktu dengannya.

Seperti yang anda semua tahu, *tahu ke? cakap tahu! cakap cepat!* x) Saye kan kan kan bakal ke Politeknik Sultan Idris Shah. HUHU. Sekarang ni, mengira detik je mau berangkat. *ceyhh! macam lah nak ke overseas dodol oit!* Shut up lah syaza! 28 hari bulan ni hari pendaftaran. Adoyy. Selamat tinggal Cik Dodol. sob sob. Pasti rindu untuk blogwalking. Terjah blog blog korang semua. ); Almaklumlah, belum punya lappy sendiri. *takpe2, cukup satu semester, aku akn beli.* yeahh! :D

 Menghitung hari, 
Detik demi detik...

Woalah! Shedyh benar bunyinye.. Ape ape pon, saye sentiase mengingat Cik Dodol n follower2 nye. :) Jangan risau, *ade ke yang risau?* grrr.. balik je, saye blogwalking lah. bukan blogwalking je, blogrunning, blogswimming. Hah. Semua saye terjah. Ngeee~  :)
Jadi sampai sini je entri hari ni. Terima kasih kepada yang sudi membaca dengan tekun dan sabar. HAHA. I love you a lots!
♥ ♥ ♥



*nahh! kiss utk uolss!* HAHA

tatatitu..
♥syaza aqillah

2 comments:

Aisyah AR said...

wahhh!!! selamat berangkat poli SIS ya!!! huhuhuhu...

http://yoishme.blogspot.com

Duniaku Syurgaku said...

hehe. tenkiu ya dear. (:

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂