Saturday, November 13, 2010

KEBENGANGAN MELANDA!

Hye semua.. Tajuk pon korang dah tahu yang tuan tanah sedang berapi api. Mana tak nya kalau saia mahu follow blogblog yang saia nak follow tak boleh. Dah dua hari kejadian ini berlaku!

See. Ayat dah mula nak skema dah. Dodol!!! Kepada yang telah follow saia dan belum di follow semula, harap maaf sangat. Tak faham masalah apa yang melanda internet ini. HUHU.
Bengan ni. Bengan tahap gaban. Memang rasa nak maki2 je. *Sabar ye Syaza*. Sabar2!! Dah cukop sabar ni hah!!

Bak kate orang dolu2, sabar itu separuh dari iman.. (:

 See. Dah boleh tersenyum semula.


Pujuk diri sendiri lah gamaknye. Mr.F jauh sangat. HUAHUA.
Sekali lagi maaf dipinta yaaaa... Adoyyy. 


*nah bunga utk kowang*


♥syaza aqillah

4 comments:

amira zakiah said...

cool2...bawak bersabar yea sis

MangkOk cHenTa ♂ said...

chumel belog nih.. =)

MangkOk cHenTa ♂ said...

chumel belog nih.. =)

Duniaku Syurgaku said...

to amira zakiah: huhu.. cool nie. hehe. x)

to mangkok chenta: terima kasih.. :)

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂