Monday, December 13, 2010

Kehidupan Baru sebagai Seorang Siswi. :)

Assalamualaikum semua. Yeahhhh! Rindunye kat blog aku yang tercinta. Sorry kepada semua. Tak berblogwalking ke blog korang yang comel2 dan cantik2. Busy. :) Hah. Ni mahu bercerita pengalaman menjadi seorang siswi di Politeknik Sultan Idris Shah

28November sampai lah ke hari ini; 13Disember. Minggu pertama memang memenatkan. Dari pendaftaran asrama, Minggu Suai Kenal(MSK), pendaftaran pengajian, pendaftaran kursus. Hamboy. So tired. Bayangkan MSK kitorang hanya tidur dalam 3jam. Sound nonsense. But, it's true. =.= Tapi pengalaman tulah yang takkan aku lupa sampai bila2. Dengan tak sempat nak mandi. Mandi tengah2 malam. Baju tak bergosok. Memang tak sempat lah. HUHU. Perit rasanya. 

Tapi pengalaman lah mendewasakan kita kan? *angguk jelah* :D Ni hah. Yang seronoknya, dapat bilik Aras 1, 2 orang je. My roomate; Fatin Hakimah. Orangnya macam aku otaknya. Gilagila. Harihari gelak je krja kami. :D Tengoklah gambar kami di bawah. :D








 


 Selepas MSK tamat, kelas pun bermula. Semangat gila ouh nak masuk kelas hari pertama. Tunggu around 30 minutes. At last, lecturer tak ada. 1st day 1st class, CANCELED. HAHA. Apa lagi. Balik bilik tidur lah. Qada' berape ary punya tak cukop tidur. Syoknya. Dengan udara laut nya. Hamboy. Lena. :D










Habes sudah. Setakat ni jelah ek. Next time, i update lagi . HEHE. Ouh, sebelum terlupa, aktiviti blogwalking akan dijalankan bila saya ada masa ok. Internet tak berapa nak laju. :)
sory guys!! tata. 

lotsoflove!

 







3 comments:

Lady D'yot said...

tahniah syaza...blaja rajin2 ye..;)

Duniaku Syurgaku said...

lady d'yot : thanx a lot. :D

Duniaku Syurgaku said...

lady d'yot : thanx a lot. :D

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂