Tuesday, February 1, 2011

I hearts you, Damia. ;)

Damia, I you so much! Budak ini lame sangat aku ta jumpe. Then tadi dia dtg bersama abahnya. Mamanya pergi kursus. Haih. Makin nakal ya kamu, Damia! Bibirnya tak hentihenti berceloteh. Ambil hp kuh dan berlakon sedang bercakap dgn seseorang. Satu patah perkataan pun aku tak faham. HAHA.

Lepas tu dia nyanyi, penat menyanyi, dia bongkar beg aku. Damiaaa! *lip ice aku dia buat main!* grr, sabar jealah. huhu. lepas dah pakai lip ice aku tuh, dye cakap kat telefon lagi. hayoo. 
"helo. abah. eh, abah pulak. hah. mama. bla bla bla.."

haha. Tu je yang aku faham. Habis cakap kat telefon, 
"heeesh! cubit karang" 

terus dye cubit pipi aku. hadohhh. sakyt nye.. haha. budak ini. gerammmm! 
tak puas lip ice aku dia amik lip ice makcik nya pulak. haishh.

"Damiaaa! nanti cik ca marah lah!"
dye buat dunno je. eehh.. sabarsabar. 

ni lah si Damia Irdiena nye,


 

No comments:

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂