Tuesday, February 8, 2011

line lembab + lembab = siput merangkak !


Assalamualaikum readers. Mesti anda menyangka saya kecewa gila sampai tak update belog kan? haih. Bukan begitulahh sayaaangs. Sejak saya kembali ke Poli yang tempatnya kat ulu nie, sumpah line wifi macam tuttttttt! grr.

Mane taknye, line penuh, tp connection takde. ehh,memang nak kena baling lah nie kan.. sabar syaza sabar.... =,=

kat sini saya ucapkan terima kasih sampai atas langit sebab sudi folo belog yang tek brape nak comel nie, x) naty line agakagak okea, syaza singgah belog korang yang awesome tuh okea! ;D  ingatingat. ;)

eh, pukul 4.11 pagi. ==' garagara nescafe, mesti syaza bersengkang mata nie sampai esok. tak ngantooookk. first timee rase begini. fuhyooo! hebad! ahaha. xD garagara asement yang terlampau banyak sampai tak dapat nak dibendung. huh. 

belogg, saya hutang kamu okayyh. nanti saya ganti. (: 

okelah. gottogo nak try tidoe. byebye

♥♥♥



No comments:

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂