Wednesday, December 11, 2013

DSK 6C


Assalamualaikum.. 

Tajuk post DSK 6C. Actually dalam kenangan. Ada sikit rindu kat budak kelas aku ini. Rindu akan kemeriahan, kegilaan dan kemesraan kami. Tak sampai setengah tahun pun lagi berpisah, tapi rindu kan kemesraan kami. Apa cerita?

Well, masa belajar ada pahit manis suka duka. Itu rencah. Biasa lah kan. Hmm. Kelas kami satu-satunya kelas terdiri daripada semua perempuan. Kelas A and B ada lah juga kumbang. Ini kami semua bunga. Ada specialties dia kat situ. :) 

Woi kawan, aku rindu nak bergelak ketawa dan bikin havoc sama korang. Jumpa konvo nanti ya. In syaa Allah. 

Oh, sekaligus nak ucap CONGRATULATION untuk kita sebab berjaya menamatkan pengajian DIPLOMA SAINS KESETIAUSAHAAN ini. Setinggi-tinggi TAHNIAH juga pada semua yang dapat merangkul ANUGERAH KETUA JABATAN (AKJ). Dengar cerita ramai yang dapat kan? Congrats. 

TAHNIAH juga kepada yang akan mendapat PINGAT KETUA JABATAN untuk konvo nanti. 

Kawan, aku doakan kita semua berjaya di dunia wal akhirat. I will never forget the moments we had together for all this while. Kalau ada salah silap, harap jangan disimpan di dalam hati. Mungkin ada terkasar bahasa. Tapi, aku minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki. 


ILOVEYOU DSK6C. 




 half of us 


eh, tengok our picture terpampang


Sampai jumpa nanti. 

xoxo,

No comments:

 
☂ HAKMILIK KEKAL CIK DODOL© ☂